Bosiljka Jelača / datum: 10. 11. 2017. 12:59

U subotu 11. 11 2017. godine u 19:30 sati u Narodnom kazalištu Ivana pl. Zajca u Rijeci proslavit ćemo 10 godina osnutka Škole.

U gala večeri prikazat ćemo naša dostignuća i prošetati kroz godine s našim najuspješnijim koreografijama.

[OPŠIRNIJE]

Posjet Sarajevu
Katarina Jurić / datum: 30. 10. 2015. 00:48

Protekli tjedan pročelnica klasičnog baleta Tina Zubović i korepetitor Mihael Nikolić boravili su u Sarajevu, čime je započeo projekt „Umjetničke škole 21. Stoljeća“. Međunarodna suradnja između četiri škole: "Osnovne škole za klasični balet i suvremeni ples pri OŠ Vežica", "Osnovne muzičke škole "Mladen Pozaić" iz Sarajeva, „Osnovne muzičke i baletne škole Novo Sarajevo“ te "Srednje muzičke škole Sarajevo" obuhvatit će razmjenu nastavnika, odnosno studijske posjete i boravke učitelja u školama sudionicima projekta, sudjelovanje i edukaciju nastavnika na zajedničkim skupovima i sastancima, razmjenu i praksu učenika te organizaciju plesnih radionica i zajedničkih nastupa. Kroz ovaj projekt cilj nam je podići kvalitetu nastave baleta, potaknuti suradničko učenje, kreiranje dobrih odnosa, načina i sadržaja rada te stvoriti međunarodnu mrežu baletnih škola. Povećanjem mobilnosti nastavnika, učenika i programa, poticat će se izvrsnost, napredovanje učitelja i učenika te cjeloživotno učenje. Veselimo se uzvratnom posjetu sarajevskih škola našem gradu!

[OPŠIRNIJE]

''Tko ne djeluje - sudjeluje!''
Loredana Zima Krnelić / datum: 14. 10. 2015. 22:31

Pred prepunom dvoranom učeničkog doma u Podmurvicama, 13.10.2015.  sudjelovali smo u prekrasnoj priredbi naziva ''Tko ne djeluje - sudjeluje!''.  Školski ansambl izveo je ''Transformaciju'', učenice 1. razreda suvremenog plesa koreografiju ''Za čitanje trebam naočale'', učenice 3. razreda klasičnog baleta otplesale su ''Slovo, riječ..'', a učenice 4. razreda klasičnog baleta ''Kineski ples''. Toliko pozitivne energije, plesa i pjesme na jednom mjestu! Sretni smo što smo bili dijelom ove prekrasne humanitarne priredbe povodom razvijanja svijesti o mogućnostima osoba s Down sindromom. Hvala Učenički dom ''Podmurvice'' i Rijeka 21!! smiley

[OPŠIRNIJE]

Dječji mikrofon
Loredana Zima Krnelić / datum: 14. 10. 2015. 22:28

Učenici OŠ za klasični balet i suvremeni ples pri OŠ Vežica nastupili su na pjevačkom natjecanju za djecu ''Dječji mikrofon'' koji se održao 3. i 4. rujna 2015. u Hrvatskom Kulturnom Domu na Sušaku u organizaciji kreativno-edukativnog centra Glazbeni vrtuljak. Natjecanju je prethodila audicija održana u svibnju ove godine kojoj je pristupilo 40 djece od 6 do 16 godina, a stručni žiri izabrao je 20 polufinalista i 10 direktnih finalista. Natjecanje se prvi put se održalo prošle godine u HKD-u na Sušaku, a pobjednica 1. Dječjeg mikrofona bila je Mia Negovetić, koju je hrvatska javnost imala prilike upoznati kao izvođačicu himne na svečanoj proslavi Oluje ove godine. Prvu polufinalnu večer u show programu nastupio je plesni ansambl OŠ za klasični balet i suvremeni ples pri OŠ Vežica, učiteljice Kate Foley. Učenice 4. razreda suvremenog plesa; Eva Šustar, Paula Majetić, Anika Cetina i Renata Mavrić izvele su koreografiju ''Transformacija'' na glazbu učitelja Marina Alvira pod nazivom ''Držim ti palčeve''. Drugu, finalnu večer pjevačkog natjecanja nastupile su naše nagrađene učenice 2. razreda suvremenog plesa: Dinora Stipaničić i Nikol Mandekić koje su izvele koreografije učiteljice Martine Rukavina.

[OPŠIRNIJE]

''Tko ne djeluje - sudjeluje!''
Loredana Zima Krnelić / datum: 14. 10. 2015. 22:27

Čast nam je sudjelovati na humanitarnoj manifestaciji ''Tko ne djeluje - sudjeluje!'' koja će se održati sutra,  13. 10. 2015. s početkom u 20h u prostoru Učeničkog doma ''Podmurvice'' u  Rijeci. Ovim putem Vas pozivamo da dođete i podržite ovaj projekt koji je namijenjen razvijanju svijesti o mogućnostima osoba s Downovim sindromom te prikupljanju novčanih sredstava za realizaciju aktivnosti udruge  ''Rijeka 21 - Udruga za sindrom Down''. Uz učenike OŠ za klasični balet i suvremeni ples pri OŠ Vežica nastupiti će Vokalni Studio Rijeka, plesna skupina ''Porto Ri'', članovi udruge ''Rijeka 21'' te plesna skupina '' Lost in Wonderland''. Vidimo se!

Pozivnica

[OPŠIRNIJE]

AUDICIJE ZA UPIS U NOVU ŠK.G. - rujan 2015.
Bosiljka Jelača / datum: 4. 9. 2015. 18:46

Osnovna škola za klasični balet i suvremeni ples pri OŠ Vežica održava rujanske audicije za upis u novu školsku godinu 2015./2016. za predškolski i ostale razrede klasičnog baleta i suvremenog plesa.

Audicija će se održati u prostorima škole na adresi Kvaternikova 49u srijedu i četvrtak 9. i 10.09. 2015. od 18h do 19h, a upisi u petak od 18 do 19h.

Dobrodošli!

[OPŠIRNIJE]

2.projekt školskog ansambla OŠ za klasični balet i suvremeni ples pri OŠ Vežica
Loredana Zima Krnelić / datum: 13. 1. 2014. 14:39

“International Harvester” je novomedijska izložba koja će se održati u Malom salonu od 17. do 31. siječnja 2014., a nastavak je suradnje s MMSU-a i OŠ za klasični balet i suvremeni ples pri OŠ Vežica iz 2012. godine.  Riječ je o osam plesnih izvedbi učenika OŠ za klasični balet i suvremeni ples pri OŠ Vežica i koreografkinje Kate Foley. Fokus ovog projekta je razvijanje senzibiliteta prema ekologiji, recikliranju te prirodi kao prostoru duhovnosti. Učenici sudjeluju u nastanku kostimografije i plesa u ulozi  cvijetova u vrtu, a kao inspiraciju uzimaju Findhorn vrt u Škotskoj.

Suradnici/Ko-autori:
Režija/koreografija: Kate Foley
Glazba: Josip Marsić, Joe Kaplowitz
Izvođači: školski ansambl OŠ za klasični balet i suvremeni ples pri OŠ Vežica, Jorge Correa Bethencourt, Kate Foley, Elizabeth Hughes Komljen
Učenici: Lorena Kalić, Leona Stefan, Nikla Magyar, Nora Malašić, Tena Mišić, Nika Dangubić, Borna Šebelja
Kostimi: Matea Pasarić
Video instalacije: Damjan Sporčić, Kristijan Vučković, Romano Perić
Fotografija: Kristijan Vučković
Partneri: MMSU, Prostor plus, Obala naših unuka
Financijska podrška: Grad Rijeka, Odjel za kulturu, Ministrastvo kulture

Raspored izvedbi:
17.01.2014., petak - 18:00-18:30h i 19:00-19:30h
23.01.2014., četvrtak - 18:00-18:30h i 19:00-19:30h
24.01.2014., petak - 18:00-18:30h i 19:00-19:30h

Noć muzeja:
31.01. 2014., petak – 19:00 – 19:30h i 20:00 – 20:30h
20:30h Music jam

[OPŠIRNIJE]

Nastup učenika OŠ za klasični balet i suvremeni ples pri OŠ Vežica u baletnoj predstavi ''Orašar'' HNK Ivana pl. Zajca
Loredana Zima Krnelić / datum: 13. 1. 2014. 14:34

Koreograf i redatelj: Ronald Savković
Dirigent: Igor Vlajnić
Dramaturg: Darko Lukić
Scenograf: Dalibor Laginja
Kostimograf: Aleksandar Nošpal

Oblikovatelj svjetla: Dalibor Fugošić

''Orašar'' Petra Iljiča Čajkovskog jedno je od najljepših djela klasične baletne literature i svakako jedan od najpopularnijih baleta već više od jednog stoljeća. Veličanstvena glazba Čajkovskog donosi priču o božićnoj zemlji bajki. Svake godine tijekom zimskih mjeseci brojne baletne kuće diljem svijeta izvode upravo ovaj poznati balet. Za vrijeme blagdana i djeca i odrasli se jednako raduju prisustvovanju ovoj baletnoj čaroliji. Za njezin je predložak Čajkovski uzeo Hoffmannovu dječju pripovijest u obradi Dumasa sina, od koje je sastavio baletni libreto zajedno sa svojim prokušanim suradnikom, koreografom Mariusom Petipaom. Ona govori o snovima, vizijama i bjegovima u dječji svijet. Orašar se bavi svijetom lutaka i njihovim čarima. Lutkama kao simbolima vječnosti, ljepote, strasti i neprocjenjivih vrijednosti. Lutkama koje nose stoljeća za sobom, ratove, sjećanja, ljubavi.

Ponosni smo i sretni što su učenici naše škole dio ove prekrasne predstave koja je radi velikog interesa publike dobila i nove termine prikazivanja.

Iz medija

[OPŠIRNIJE]

Portret učenice - Katarina Bužić
Loredana Zima Krnelić / datum: 13. 1. 2014. 14:33

Da su učenici OŠ za klasični balet i suvremeni ples pri OŠ Vežica mali po godinama, a već veliki po svom plesnom umijeću, pokazuje i primjer učenice 1. c razreda klasičnog baleta Katarine Bužić. Ona je sa 5 godina obula plesne papučice i krenula u svijet umjetnosti i pokreta u Baletnom centru u Jastrebarskom. Nakon položene audicije u jesen 2012. godine postaje učenicom umjetničke plesne škole na Vežici. Na poziv učiteljice Tine Zubović ulazi u svijet kazališta te u veljači 2013. godine nastupa u HNK Ivana pl. Zajca u predstavi ''Aida''. U listopadu 2013. godine prolazi na audiciji za baletnu predstavu ''Orašar'' te paralelno pohađa nastavu na baletnom odsjeku škole i  u redovitoj OŠ Eugena Kumičića u Rijeci, i to sa odličnim uspjehom. Prosinac je za nju bio ispunjen brojnim nastupima: uz ''Plesni poklon'' - božićnoj predstavi škole za klasični balet i suvremeni ples, Katarina je nastupila  22. prosinca u INK u Puli, na tradicionalnoj baletnoj večeri pulskog studija za klasični balet i suvremeni ples Rondo te 23. i 24. prosinca u Jastrebarskom, povodom 15. obljetnice baletnog studija Jastrebarsko pod nazivom ''Gradu na dar''. To je zasigurno bio prekrasan dar njezinoj prvoj učiteljici plesa Svetlani Lukić i svoj publici kojoj je izvela koreografiju na glazbu  Roberta Schumanna pod nazivom ''Sanjarenje''.

[OPŠIRNIJE]

Gostovanje učenika OŠ za klasični balet i suvremeni ples pri OŠ Vežica u Umagu 22. prosinca 2013.
Loredana Zima Krnelić / datum: 13. 1. 2014. 14:31

Učenice IV.c, najstarijeg razreda baletnog odsjeka OŠ za klasični balet i suvremeni ples u pratnji učiteljice Tine Zubović, odazvale su se pozivu svojih kolega iz Istre te nastupile u Pučkom otvorenom učilištu ''Ante Babić'' u Umagu. Izvele su dvije koreografije učiteljice Zubović: ''Voda'' i ''Trešnja''. Manifestacija pod nazivom : Filmska glazba ''Plesni koraci'' - Musica da film ''Passi di danza'' održala se u produkciji udruge ''Teatar Zoe'' baletne škole ''Carlotta Grissi''.

[OPŠIRNIJE]

Božićna priredba OŠ Vežica 19. prosinca 2013.
Loredana Zima Krnelić / datum: 13. 1. 2014. 14:30

Učenici predškolskih razreda suvremenog plesa i klasičnog baleta te 1.a razreda suvremenog plesa nastupili su na božićnoj priredbi OŠ Vežica u maloj dvorani škole 19. prosinca s početkom u 18 h. Pod vodstvom učiteljica / koreografa: Svetlane Andrejčuk, Sanje Josipović i Martine Rukavina učenici su izveli plesne točke s kojima su nastupali na božićnoj priredbi škole ''Plesni poklon'' koja se održala u dvorani Filodrammatice 4. prosinca u 18h i 19h.

[OPŠIRNIJE]

‘’Plesni poklon’’ 4. prosinca 2013.
Loredana Zima Krnelić / datum: 18. 12. 2013. 14:56
OŠ za klasični balet i suvremeni ples pri OŠ Vežica u Rijeci održala je božićnu priredbu ‘’Plesni poklon’’ 4. prosinca 2013. u dvorani Filodrammatice u dva termina, u 18 h i 19h pred prepunim gledalištem. Plesne točke u duhu prosinca i svega lijepoga što nam on donosi izvelo je preko 100 učenika škole i pokazalo ljubav prema plesu i umijeće koje iz dana u dan usavršavaju zajedno sa svojim učiteljima. Sa dvije koreografije nastupili su gosti škole, učenici plesnog odjela OGŠ Matka Brajše Rašana iz Labina. 2007. godine kao prva osnovna plesna škola u regiji, a obuhvaća dva programa: klasični balet i suvremeni ples. Nakon završenog školovanja generacije učenika uspješno prolaze i nastavljaju umjetničko obrazovanje u Hrvatskoj i inozemstvu. Ovu školsku godinu umjetnička škola uspješno je započela početkom rujna ponavljanjem prošlogodišnje završne produkcije ''Japanski vrt: pokret naprijed i mir’’ u HKD na Sušaku te radionicama plesa i ritmike održane u školi u kojoj su sudjelovali učenici plesnih odjela iz Lovrana , Labina, Poreča i Rijeke. Učenici završnog razreda suvremenog plesa nastupili su 25. listopada na 4.om daCi festivalu malih plesnih formi u Zagrebu. Od ove godine aktivno djeluje školski ansambl škole koji priprema svoj drugi projekt u suradnji s MMSU u Rijeci, a koji će svoja izvođenja imati u siječnju 2014. Riječ je o medijskoj izložbi ‘’Internacionalna žetva’’. Fokus ovog projekta je razvijanje senzibiliteta spram ekologije, recikliranja te prirode kao duhovnog svijeta. Učenici također rade na kostimografiji i plesovima u ulozi cvijetova u vrtu, koristeći se Findhorn vrtom u Škotskoj kao inspiracijom. Učenici umjetničke škole nastupaju u baletnoj predstavi ‘’Orašar ‘’ HNK Ivana pl. Zajca, koja će biti premijerno izvedena 14. prosinca.

[OPŠIRNIJE]

HKD Sušak, 11 i 12.rujna 2013.
Loredana Zima Krnelić / datum: 14. 9. 2013. 07:28

OŠ za klasični balet i suvremeni ples pri OŠ Vežica reprizirala je predstavu ''Japanski vrt: pokret naprijed i mir'' u HKD-u na Sušaku , 11. i 12. rujna. Nakon druge produkcije  odjel suvremenog plesa OGŠ Matka Brajše Rašana Labin te plesni odjel OGŠ Slavka Zlatića iz Poreča pridružio se našim učenicima na zajedničkoj plesnoj radionici.  U kreativnom ozračju uspješno su prenosili stečena znanja i koreografije, a stvorena su i neka nova prijateljstva.

Ostale slike možete pogledati u našoj fotogaleriji !

Tina Zubović

[OPŠIRNIJE]