Poštovani roditelji učenika umjetničke škole
Izdržat ćemo ove izazove novonastale situacije u kojoj su svi učitelji, i redovne i umjetničke škole, pokazali kreativnost ali i spremnost za rad na daljinu. U ovim teškim trenutcima za učenike, roditelje i učitelje, želimo dati pojašnjenje plaćanja participacije roditelja umjetničke škole.
- U našoj školi izvodi se nastava na daljinu u punom opsegu
- Učitelji imaju sve uvjete za izvođenje nastave na daljinu, iako nisu, poput redovne škole, opremljeni od strane CARNET-a i MZO-a. Učenicima redovno šalju video snimke plesnih radnih zadataka i vježbi („class-a“) koje sami snimaju u kući ili po potrebi dolaze u školu u plesnu dvoranu. Od učenika se zahtijeva da svakodnevno snimaju kako vježbaju kod kuće te na taj način prate njihovu aktivnost.
- Participacija roditelja kao sredstvo za financiranje javnih potreba u umjetničkom obrazovanju planirano je za razdoblje cijele školske godine prema čl.24 Zakona o umjetničkom obrazovanju NN130/11, s prethodnom suglasnosti Osnivača.
- Iznos participacije ove godine iznosio je 180,00 kn.
- Roditeljskim uplatama osim dijela materijalnih troškova pokrivamo i:
- članarine Hrvatsko društvo glazbenih i plesnih pedagoga i daCi
- troškove regionalnih, državnih i međunarodnih natjecanja (Udine, Ljubljana, Sarajevo),
- gostovanja (Susret plesnih škola, Festival umjetnosti plesanja, Festival daCi…),
- trošak nabave instrumenata za odvijanje nastave glazbene kulture, solfeggija , nastave glasovira
- trošak za poboljšavanje uvjeta za rad plesača (plesni pod, rukohvati, ogledala… ),
- naknada vanjskim suradnicima i osobama izvan radnog odnosa – učiteljima/plesnim pedagozima za učenike predškolskih razreda (oni nisu financirani od strane Ministarstva odgoja i obrazovanja, tj državnog proračuna)
- intelektualne usluge vanjskim suradnicima - članovi ispitnih komisija, suradnici koji rade na produkcijama (kostimografija, rasvjeta, video produkcija, inspicijencija, itd
- trošak plesnih produkcija (kostimi, tehničko osoblje, zakup dvorane, grijanje, itd): božićna u Hrvatskom kulturnom domu i završna koja se već tradicionalno održava u Hrvatskom narodnom kazalištu Ivan pl. Zajc sredinom mjeseca lipnja, a toplo se nadam da ćemo je moći održati i ove godine, u kazalištu ili na odgovarajućoj otvorenoj pozornici.
- Za mjesec ožujak participaciju ćemo obračunati kao i za prethodne mjesece budući je plan do sada ispunjen te je potrebno pokriti dosadašnje troškove, a za ostatak do kraja nastavne godine, analizirat ćemo stanje i dogovoriti daljnja postupanja na Školskom odboru. Mnoga planirana natjecanja i gostovanja već su odgođena pa je sigurno da ćemo umanjiti participaciju za mjesec travanj i svibanj.
- Roditeljima koji su financijski pogođeni ovom izvanrednom situacijom te nisu u mogućnosti poštivati odredbe sklopljenog ugovora između Škole i roditelja, kao što su i do sada mogli učiniti, pozivamo da se obrate Školi sa Zahtjevom o neplaćanju participacije uz priloženu dokumentaciju kojom potvrđuju da su im prihodi ugroženi:
Dokumentacija za neplaćanje participacije:
- Rješenje o otkazu poslodavca
- Rješenje o zatvaranju obrta/slobodnog zanimanja iza 20.3.2020.
- Potvrda poslodavca o smanjenim prihodima/ Obavijest poslodavca o plaćenom dopustu
- Medicinska dokumentacija o mjerama samoizolacije, karantene, otvoreno bolovanje
Zahtjeve i priloženu dokumentaciju možete poslati do 15.4.2020.na e-mail adresu:
iskola@os-vezica-ri.skole.hr; os.balet.suvremeniples.rijeka@gmail.com
S poštovanjem,
Ravnateljica
Violeta Nikolić