TERENSKA NASTAVA TALIJANSKOG JEZIKA U 2. POLUGODIŠTU

svi 29, 2025

Venecija, Murano i Burano

U petak, 25. travnja 2025., učenici šestih razreda polaznici izborne nastave Talijanskog jezika  Osnovne škole Vežica i Osnovne škole Kraljevica sudjelovali su na jednodnevnoj terenskoj nastavi u Italiji.

Po dolasku u Veneciju, učenici su brodicom putovali venecijanskom lagunom do povijesne jezgre grada, gdje je uz pratnju lokalnog vodiča organizirano razgledavanje znamenitosti: Trga sv. Marka, Duždeve palače, Mosta uzdaha te poznatog mosta Rialto. Nakon obilaska, učenici su imali slobodno vrijeme za šetnju, fotografiranje i kupnju suvenira.

Iz Venecije su se brodom uputili na otok Murano gdje su prisustvovali demonstraciji u staklarskoj radionici I vidjeli kako nastaju ručno izrađeni stakleni predmeti.

Završna postaja bio je šareni otok Burano, poznat po kućama jarkih boja i čipkarskoj tradiciji. Tijekom šetnje otokom učenici su imali priliku razgledati brojne štandove i trgovine s čipkastim rukotvorinama koje svjedoče o stoljetnoj vještini lokalnih majstorica.

Padova, Verona i Gardaland

U organizaciji Osnovne škole Vežica i u suradnji s Osnovnom školom Kraljevica, učenici 7. i 8. razreda polaznici izborne nastave Talijanskog jezika, sudjelovali su od 7. do 9. svibnja 2025. godine na trodnevnoj terenskoj nastavi u Italiji.

Prvoga dana učenici su posjetili Padovu, sveučilišni grad bogate povijesti i umjetničke baštine gdje su razgledali znamenitu Baziliku svetog Antuna, Prato della Valle, jedan od najvećih trgova u Italiji, poznat po svojoj eliptičnoj formi i kipovima znamenitih osoba iz talijanske povijesti, povijesnu gradsku vijećnicu (Palazzo della Ragione) te vanjski dio i unutarnji atrij povijesne zgrade Sveučilišta u Padovi (Università degli Studi di Padova), jednog od najstarijih sveučilišta u Europi, osnovanom 1222. godine.

Drugoga dana učenici su razgledali Veronu u pratnji lokalnog vodiča. Posjet je započeo ispred zgrade gradske uprave. Nakon toga posjetili su veronsku arenu – impresivni rimski amfiteatar kao i ostale gradske znamenitosti – od grobnica obitelji Scaligeri i Piazze Dante do uspona na Torre dei Lamberti, s koje su uživali u panoramskom pogledu na grad. Posjet Julijinoj kući i poznatom balkonu zaokružio je razgled, nakon čega su učenici imali slobodno vrijeme za osobno istraživanje Verone.

Treći dan bio je rezerviran za opuštanje i zabavu u Gardalandu, jednom od najvećih i najpoznatijih zabavnih parkova u Europi. Učenici su uživali u brojnim atrakcijama, vožnjama i interaktivnim sadržajima, razvijajući suradnički duh, komunikacijske vještine i međusobno povjerenje u opuštenom i sigurnom okruženju.

Ishodi organiziranih putovanja, povezivanje gradiva iz povijesti, geografije, kulture i umjetnosti kroz izravno iskustvo te poticanje kulturne i građanske osviještenosti, u potpunosti su ostvareni.  Osim produbljivanja znanja, terenska nastava potaknula je međusobnu suradnju te dodatno obogatila školsko iskustvo učenika.

Učenici su pokazali primjerno ponašanje, aktivno sudjelovali u programu i s interesom pratili sve sadržaje.



/*** Collapse the mobile menu - WPress Doctor ****/ Skip to content