preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vežica" Rijeka

Login
Tražilica
Kalendar
« Srpanj 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

KORISNI LINKOVI

 

 

 

Projekt građanin

Za potrebe Porojekta građanin sastavljeni su upitnici koji su dostuoni na linkovima ispod:

UPITNIK ZA RODITELJE

UPITNIK ZA UČENIKE

Upitnik su u Google obrascima napravili učenici 8.a razreda na satu Građanskog odgoja i obrazovanja.

Zahvaljujemo na suradnji!

 


Voditeljica projekta: Gordana Frol, prof.

Razredi: 7. i 8.

Cilj: Pripremiti učenike za život u demokratskom društvu i osposobiti ih za sudjelovanje u javnom životu na lokalnoj i nacionalnoj razini i za razumijevanje međunarodne politike. Upoznati učenike s Ustavom Republike Hrvatske. Osposobiti ih za konstruktivno uključivanje u rješavanje problema kako bi doprinijeli razvoju demokracije. Strategija poučavanja temelji se na suradničkom učenju koje se zasniva na rješavanju problema interdisciplinarnim vještinama. Potrebno je navesti mlade da se informiraju,istraže i razumiju pojam, značenje i principe funkcioniranja javne politike. Javnu politiku čine zakonske odluke koje su kreirale osobe na vlasti ali i mjere i akcije kojima se rješavaju problemi članova zajednice.

     Projekt građanin  odgaja i obrazuje učenike sukladno načinima i postupcima koji se rabe u  demokratskom političkom postupku. Omogućuje učenicima da  postanu aktivni građani, razviju osjećaj kompetentnosti i učinkovitosti te uvide prednosti timskog rada i suradnje. Pravo učenika je  naučiti i  štititi  temeljna ljudska prava, stjecati znanja i vještine kako bi  promicali slobodu i pravdu za sve ljude. Sklad između znanja i djelovanja moguć je u poticajnom školskom ozračju koje mora biti paradigma modernoj i otvorenoj školi.

 

1. RIJEKA - ZDRAVI GRAD - učenici su proučavali problem ovisnosti. šk.god.1998./1999. predstavljen u Zagrebu

2. SIGURNOST U PROMETU - SRETNO DJETINJSTVO- ukazivanjem na problem prometa oko škole učenici su uspjeli u akciji i naležne službe postavile su «ležeće policajce». šk.god.1999./2000. predstavljen u Dubrovnik

3. NEKA ŠKOLA BUDE  MOJ  PRIJATELJ  - proučavan je problem preopterećenosti   školskim obvezama. šk.god.2000./2001. predstavljen u Zagrebu

4. ŠKOLA-NAŠ SIGURAN DOM - učenici su proučavali stanje sigurnosti i nasilje u našim   školama. šk.god.2001./2002. predstavljen u Osijek

5. UPIS U SREDNJU ŠKOLU RADOST ILI BRIGA - obrađuje problem upisa u srednju školu. šk.god.2002./2003. predstavljen u Zagrebu

6. BITI NASILNIK NIJE COOL - učenici su proučavali pojavu bullynga u našim školama. šk.god. 2003./2004. predstavljen u Donjoj  Zelini

7. SLOBODNO VRIJEME –GDJE GA PROVESTI? - bavi se problemom nedovoljno osmišljenog slobodnog vremena mladih i potrebe da se  učenicima osnovne škole pronađe prostor za zabavu. šk.god.2004./2005. predstavljen u Zagrebu. Predstavnici UNICEF-a i članovi Redakcije Nultog sata, emisije obrazovnog programa HRT-a, izabrali su ovaj projekt   kao najbolji na temu Prava djeteta. Projekt su u emisiji 18.studenog 2005. godine predstavile učenice i njihova učiteljica.

8. TORBA PO MJERI UČENIKA- učenici obrađuju problem teških školskih torbi šk.god. 2005./2006 predstavljen u Zagrebu

9. I ŠKOLSKA UNIFORMA MOŽE BITI MODERNA- bavi se odijevanjem učenika u školi  šk.god. 2006./ 2007. predstavljen   u Zagrebu. U javnosti je ovaj projekt izazvao veliko zanimanje

10. UČIMO SE IGRATI – kroz politiku Učenici igrači pomagači prikazuje se način kao naučiti djecu igri šk.god.2007./2008. predstavljen u Zagrebu

11.HRANIMO SE ZDRAVO ŽIVIMO ZDRAVO  učenici su proučali prehrambene navike učenike te izradili politiku obaveznog toplog obroka za sve učenike, šk.god. 2008./2009.  predstavljen na Državnoj smotri u Zagrebu.

12.NON SCHOLAE SED VITAE DISCIMUS  učenici  su proučavali koliko učenici  imaju razvijene praktične radne vještine potrebne za svakodnevni život. Šk.god. 2009./2010. predstavljen na Državnoj smotri u Zagrebu.

13.ŠKOLSKI TURIZAM-DIO HRVATSKE TURISTIČKE PONUDE   učenici su proučavali   organizaciju i provedbu   učeničkih izleta te pronalaženje rješenja kako bi se turistička ponuda prilagodila interesima učenika. Predstavljen na Državnoj smotri u Zagrebu šk.god.2010./2011.

14.AKTIVNI, INFORMIRANI, ODGOVORNI..... učenici su ispitali koliko su građani Vežice uključeni u rješavanje problema svoje zajednice te imaju li razvijene građanske kompetencije. Predstavljen na Državnoj smotri u Zagrebu  šk.god.2011./2012.

15. OD PLOČICE DO PLOČICE Naše istraživanje usmjerili smo na proučavanje promjene načina učenja i medije poučavanja u našoj školi.  Predstavljen na Državnoj smotri u Zagrebu  šk.god.2012./2013.

16. PODIJELI NE BACAJ ! projekt ukazuje na problem bacanja hrane .Podijeliti hranu s onim koji je treba čini čovjeka plemenitim i  humanim, a istovremeno i ekološki osviještenim jer se sprječava nastanak otpada od hrane koji onečišćuje okoliš.Predstavljen na Državnoj smotri u Zagrebu  šk.god.2013./2014.

17.UČITI KAKO UČITI  problem kojim se učenici bave u ovom projektu je stjecanje vještina i tehnika učenja.Projekt je predstavljen na Državnoj smotri projekata iz građanskog odgoja i obrazovanja šk.god. 2014./2015.

18.ŠKOLSKA UNIFORMA JE COOL učenici su se založili za uvođenje školskih uniformi. Projekt je predstavljen na Državnoj smotri projekata iz građanskog odgoja i obrazovanja u Zagrebu šk.god. 2015./2016.

19.RIJEKA ROCKA, učenici su proučavali koliko je Rijeka prpoznata kao grad rocka.Projekt je predstavljen na Državnoj smotri projekata iz građanskog odgoja i obrazovanja u Zagrebu šk.god. 2016./2017.

 




preskoči na navigaciju