preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vežica" Rijeka

Login
Tražilica
Kalendar
« Rujan 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

KORISNI LINKOVI

 

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Izrada robot igračaka
Autor: Loredana Zima Krnelić, 27. 11. 2017.

U sklopu izvannastavne aktivnosti, Robotika, učenici izrađuju robot igračke u timovima. Timovi učenika na Internetu istražuju kojeg robota žele složiti. Na taj način, uz pomoć Youtube videoisječaka, otkrivaju edukativan svijet Interneta, edukativnih mrežnih stranica koje kasnije posjećuju i kod kuće.  Nakon izbora robota kojeg žele složiti zapisuju što im je potrebno i u dogovoru s učiteljem prikupljaju dijelove. Za dijelove robota koriste stare dječje igračke, elektronski otpad, plastiku, karton i tako na praktičan način uče reciklirati.

U ovakvoj dinamičnoj nastavi učenici neprestano međusobno surađuju i pomažu jedni drugima. Savladavaju vještine timskog rada, u kojem vrlo brzo prepoznaju svoje sposobnosti i vještine te rado pomažu i učenicima iz drugih timova.

U slaganju robota učenici uče osnovne dijelove robota, nazive dijelova, cijenu dijelova, zatim kako stvoriti simulaciju kretanja, uopće osnove elektronike i robotike, a sve to kroz vlastito iskustvo koje je od neprocijenjive važnosti za proces učenja. U takvom radu, razvijaju vještine fine motorike, uče biti strpljivi, uporni i ustrajni, uče istraživati, modelirati i dizajnirati, razvijaju kreativnost, inovativnost i poduzetnost. Konačno, postaju motivirani pretraživati Internet (Youtube) ne samo za zabavu već i za učenje. Vrlo često na tim mrežnim stranicama mogu vidjeti njihove vršnjake koji izrađuju slično i dijele svoje znanje o elektronici, programiranju, tehnologiji uopće, što ih potiče na aktivnost, ali i priprema za cjeloživotno učenje.

Na ovu aktivnost učenici bi dolazili svaki dan što je pokazatelj koliko djeca vole raditi rukama, stvarati, surađivati, a da pritom ni ne znaju da uče. Osim učenja kroz igru učenici stječu radne navike pripremanja i pospremanja radnog mjesta, vode računa o organizaciji vremena koje u ovakvim aktivnostima jako brzo prolazi te razvijaju odgovoran odnos prema radu / projektu na kojem rade. 

Loredana Zima Krnelić, prof.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju