preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vežica" Rijeka

Login
Tražilica
Kalendar
« Srpanj 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

KORISNI LINKOVI

 

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Istražujemo ritmove tradicionalne glazbe
Autor: Loredana Zima Krnelić, 20. 11. 2017.

Učenici šestih razreda preslušali su nekoliko primjera tradicionalne glazbe europskih zemalja (Italije, Turske, Portugala, Češke i Hrvatske.) Nakon odslušanih glazbenih primjera u razgovoru s učiteljem komentirali su postoje li poveznice te kakve su po ritmu i dinamici. Za početak, svaka grupa učenika trebala je otkucati ritam glazbe rukama. Nakon toga uslijedio je zadatak u kojem su podijeljeni u grupe, a uz pomoć instrumenata trebali odsvirati odabranu glazbu, dok su ostali učenici trebali pogoditi o kojoj se zemlji radi.

U izvođenju su koristili instrumente Orffovog instrumentarija (marakas, triangl, činele, klaves, guiro, def, tamburin i bubanj). To nije bilo nimalo lako, no uspjeli su razaznati elemente tradicijske glazbe uopće, zapamtiti koje su njene specifičnosti te prepoznati sličnosti tradicijske glazbe europskih zemalja. Posljednji zadatak bio je stvoriti svoj vlastiti aranžman koji će prezentirati razredu. Vodeći računa o pravilima rada u skupinama učenici su uspjeli prezentirati rad uz pomoć instrumenata. Nažalost nije bilo dovoljno vremena za pisanje teksta i koreografiju plesa no to će nam biti jedan od idućih izazova. Učenici su naučili aktivno slušati glazbena djela, razlikovati i izvoditi ritmove, uskladiti pokrete tijela pri sviranju ritamskih glazbala i glazbeno se izražavati. U grupnom radu učenike se potiče na uvažavanje i prihvaćanje različitih mišljenja i vrednovanja. Sa velikim zadovoljstvom mogu reći kako su učenici vrlo predano i sa velikim zanimanjem sudjelovali u zadatku.

Vedran Gergorić, prof.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju