2017-10-09 15:18:00

Anketiranje učenika, učitelja i roditelja

Na temu financijske pismenosti anketirali smo učenike, učitelje i roditelje. Osim popunjavanja ankete u papirnatom obliku iskoristili smo digitalne alate i tako razvijali digitalne kompetencije učenika. U starijim razredima online anketu uz pomoć Google obrasca izrađivali su učenici, a u mlađim razredima korišten je alat Socrative.  Anketa je pisana na engleskom jeziku što je bila izvrsna mogućnost da se u nastavi engleskog jezika upoznamo s novim engleskim terminima iz područja financijske pismenosti. Obrađene odgovore usporediti ćemo s ostalim partner školama.

Loredana Zima Krnelić, prof.

Anketiranje učenika

Na satu engleskog jezika učenici 5. razreda ispunili su upitnike. U prijevodu pitanja i novih termina pomagala im je učiteljica engleskog jezika. Obzirom da smo eko škola i uvijek vodimo računa o potrošnji papira, ankete nismo ispisali na papir. Naprotiv, pitanja su prikazana na projektoru, a učenici su svoje odgovore bilježili na papir. U ispunjavanju ankete učenici su razgovarali o temi financijske pismenosti na engleskom jeziku te naučili puno novih engleskih riječi i izraza. Svi su pokazali veliko zanimanje za temu financijske pismenosti. Posebno ih se dojmila činjenica da u nekim slučajevima, poput u slučaju riječi own i owe jedno slovo može uvelike promijeniti značenje riječi.

Učenici 8. razreda koji koriste iPad u nastavi i kod kuće, odgovarali su na pitanja putem Socrative aplikacije. Učiteljica je za učenike izradila kviz zahvaljujući kojem su na pitanja mogli odgovarati na svojim iPadima. Anketa se izvrsno nadovezala na gradivo engleskog jezika vezano za temu novca i financija koje se obrađivalo na prethodnim satovima. Ovo istraživanje bilo je vrlo zanimljivo i korisno za ponavljanje vokabulara. Bilo je ovo vrijedno iskustvo za učenike i prilika da ih se detaljnije upozna s projektom u kojem sudjelujemo (YEA).

Klara Starkl Crnković, prof.

Socrative app

Temu financijske pismenosti obrađujemo u nastavi engleskog jezika u 8. razredu osnovne škole. Pritom učenici raspravljaju u različitim načinima raspolaganja novcem, čitaju o mogućnostima zarade za tinejdžere u drugim zemljama te razmišlju o tome kako mladi mogu naučitiefikasno raspolagti novcem. Ove godine u okviru  teme obradili smo i anketu/analizu potreba projekta YEA za čije aktivnosti su učenici vrlo zainteresirani. Posebice su se pokazali interes za provedbu ankete o odnosu tinejdžera prema novcu. 20-tak učenika 8. razreda su dobilo je zadatak samostalno pripremiti pitanja za takvu anketu a zatim je grupa učenika odabrala najrelevantnija pitanja i izradila uz pomoć učiteljice Engleskog jezika upitnike u digitalnom obliku, koristeći Google obrazac. Na anketu će odgovarati učenici mlađih razreda. (20 učenika 5. razreda i 20 učenika 7. razreda). Izrađena anketa se nalazi na poveznici:

Google obrazac

Na ovaj način, popunjavanjem ankete online, rješenja će biti automatski obrađena što će poslužiti za usporedbu rezultata i razgovor s učenicima. Ovu online anketu možemo iskoristiti za anketiranje učenika u drugim partner školama. Učenike zanima kako njihovi vršnjaci iz partner škola raspolažu novcem (džeparcem) i kakva je njihova financijska pismenost. Svi su učenici bili vrlo motivirani za provedenu aktivnost. Svidjela im se priprema Google obrasca i njegove mogućnosti.

Klara Starkl Crnković, prof.

 


Osnovna škola "Vežica" Rijeka